SELAMAT DATANG KE PORTAL PSS SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KAMPUNG NYIUR

Wednesday 19 September 2012

KENALI SMK KAMPUNG NYIUR  


Sekolah Menengah Kebangsaan Kampung Nyiur telah ditubuhkan dan mula beroperasi paada tahun 2007 dengan keanggotaan seramai 17 orang sahaja dan pelajar hanya seramai 124 orang sahaja. Sekarang, setelah 6 tahun berlalu warga pendidik telah bertambah seramai 39 orang dan pelajar 486 orang. SMKKN yang ditunjangi oleh Tuan Pengetua, Tn Hj. Mohd. Hanafi bin Abd. Mutalip telah melakar pelbagai kejayaan terutamanya dari segi ko-akademik dan ko-kurikulum. 

Di antara kejayaan SMKKN adalah Johan Kuiz Pelancongan Negeri Terengganu 2009, tempat ke-3 Pertandingan Pantun Peringkat Negeri Terengganu 2012, Johan Bola Tampar peringkat Zon 2012, 2 orang peserta dipilih mewakili Terengganu ke Pertandingan Bola Tampar Kebangsaan, Johan Petanque Negeri Terengganu 2012, tempat ke-3 Pertandingan Bola Jaring P15 Daerah Dungun 2011 dan pelbagai lagi kejayaan lain. (akan dikemaskini kemudian).

WARNA-WARNI SMKKN...KAMI SAYANG SMKKN!!
















No comments:

Post a Comment


PENAFIAN

Admin Blog ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini.
Hakmilik © 2012